Platba a doprava
Platba
Pokud zvolíte jako dopravce společnost Česká pošta nebo společnost DPD, lze zaplatit bankovním převodem nebo na dobírku.
Při osobním odběru na prodejně ve Zlíně můžete platit hotově, kartou nebo bankovním převodem.
Dodací lhůta
Dodací lhůta je závislá na typu zvolené platby a dopravy a na tom, zda zboží je či není skladem.
Zboží skladem dodáváme zpravidla do 3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
Zboží, které není skladem, dodáváme zpravidla do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Není-li uvedeno jinak.
Pokud platíte převodem na účet, obvyklá dodací lhůta se prodlužuje o dobu, která je vyžadována k převodu peněz na bankovní účet.
Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. V případě zdržení dodávky o více než 2 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.
Poštovné
Při nákupu od 3 000 Kč je poštovné zdarma. Při nákupu do 3 000 Kč je poštovné následující:
Při výběru přepravce DPD při hmotnosti zásilky do 10 kg je poštovné 110 Kč (včetně DPH).
Při výběru přepravce DPD při hmotnosti zásilky do 30 kg je poštovné 125 Kč (včetně DPH).
Při výběru přepravce DPD při hmotnosti zásilky do 50 kg je poštovné 190 Kč (včetně DPH).
Při výběru přepravce Česká pošta při hmotnosti zásilky do 10 kg je poštovné 170 Kč (včetně DPH).
Při výběru přepravce Česká pošta při hmotnosti zásilky do 30 kg je poštovné 190 Kč (včetně DPH).
Při výběru přepravce Česká pošta při hmotnosti zásilky do 50 kg je poštovné 210 Kč (včetně DPH).
Balné, doběrečné ani jiné poplatky neúčtujeme.Přebírání zboží
Při převzetí zásilky nejprve zkontrolujte neporušenost obalů zboží. Poškozený obal naznačuje nešetrné zacházení během přepravy. Stejně tak zkontrolujte obsah zásilky, rozbalte ji, zda je kompletní a není-li poškozena či mechanicky znehodnocena. Pokud je zásilka poškozena nebo máte podezření o neoprávněném vniknutí do zásilky, zásilku nepřebírejte a co nejdříve nás informujte, nebo zásilku převezměte a sepište reklamační protokol o škodě s řidičem přepravce a následně nás co nejdříve informujte. Veškeré pochybnosti a poškození podrobně zapište do protokolu o přebrání zboží, který řidiči přepravce podepisujete, případně vytvořte fotodokumentaci. Tím zajistíte snadnější řešení reklamace. Veškerý obal od zboží a zásilky nevyhazujte, je potřebný pro reklamaci.
V případě pozdějších reklamací mechanického poškození zboží bohužel nejsme schopni reklamaci kladně vyřídit, dopravci pozdější reklamace nepřijímají.
Pokud dodržíte výše uvedený postup, můžete se spolehnout, že se situaci budeme snažit vyřešit k Vašemu prospěchu.
Osobní odběr
Zboží je možné vyzvednout i na prodejně ve Zlíně. V takovém případě budete kontaktováni e-mailem, až bude zboží připraveno. Zboží skladem je možné vyzvednout zpravidla ihned.
Adresa prodejny pro osobní odběr: Tř. Tomáše Bati 258, 763 02 Zlín-Louky
Otevírací doba pro osobní odběr: pondělí–pátek 9:00–17:30 (lze sjednat i náhradní termín)
Ceny v internetovém obchodě se mohou lišit od cen na prodejně.
Ceník dopravy platný od 1. 11. 2023. Změna cen vyhrazena.